Bankomaty Euronet pozwalają na komfortowy dostęp do Twoich pieniędzy wszędzie tam, gdzie tego najbardziej potrzebujesz.
Bankomaty Euronet zlokalizowane w oddziałach niżej wymienionych banków są dostępne dla Klientów na takich samych zasadach jak bankomaty w lokalizacjach niezależnych (np. w centrach handlowych czy na stacjach benzynowych).
W każdej chwili możesz także zasięgnąć informacji u konsultantów Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).
Bankomaty Euronet akceptują Twoją kartę, jeśli posiada ona jedno z niżej wymienionych oznaczeń umieszczonych także na bankomacie: Visa, Visa Electron, Plus, MasterCard, JCB, Cirrus, Maestro, Diners Club, American Express, PolCard, V PAY, China Union Pay.
Korzystając z naszych bankomatów masz do dyspozycji szeroki wachlarz usług. Możesz wypłacić gotówkę w walutach PLN oraz EURO, zmienić kod PIN do karty, sprawdzić stan swojego konta, odebrać przekaz pieniężny RIA, a także skorzystać z bezkartowych usłg Halcash, Skycash ortaz IKO/BLIK. Bankomaty Euronet umożliwiają również doładowanie kont telefonów w systemie pre-paid: Orange, T-Mobile, Heyah, Plus, Play i NJU Mobile.
Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki, na początku powinieneś wskazać język obsługi i wprowadzić kod PIN. Następnie wybierz opcję Inne usługi/telefonia GSM oraz odpowiedniego operatora telefonii komórkowej. Bankomat poprosi Cię o podanie numeru telefonu, którego konto chcesz zasilić, potem o jego potwierdzenie oraz wybór właściwej wartości doładowania. Na zakończenie urządzenie zwróci kartę oraz wydrukuje potwierdzenie dokonanej transakcji.
UWAGA! Wprowadzając numer telefonu, powinieneś mieć pewność, że jest on prawidłowy i należy do osoby, której konto chcesz zasilić. Ponieważ doładowanie następuje natychmiast po zakończeniu transakcji, anulowanie błędnego zasilenia nie jest możliwe.
Prowizja za korzystanie z bankomatów jest ustalana i pobierana przez Twój bank. Dzięki umowom z zakresu uczestnictwa w sieci Euronet, wiele największych polskich banków nie pobiera od swoich klientów prowizji za korzystanie z naszych bankomatów. Aby sprawdzić, czy Ty również możesz wypłacać gotówkę z urządzeń Euronet bez prowizji lub na preferencyjnych warunkach skontaktuj się ze swoim bankiem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz także w tabeli opłat i prowizji Twojego banku.
Doładowania kont telefonów GSM przez bankomaty są transakcjami, które realizowane są bez prowizji.
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie: www.kontakt.euronet.pl lub wysyłając wiadomość bezpośrednio na adres: bok@euronet.pl
Przyczyną takiej sytuacji może być:
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie: www.kontakt.euronet.pl lub wysyłając wiadomość bezpośrednio na adres: bok@euronet.pl
Jeżeli bankomat wypłacił kwotę inną niż żądana, a przy tym poinformował, że wydana kwota jest inna niż żądana oraz informacja ta pojawiła się na ekranie bankomatu lub wydruku potwierdzającym transakcję, Twoje konto zostanie obciążone kwotą, którą otrzymałeś.
W innych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet lub z Twoim bankiem. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie: www.kontakt.euronet.pl lub wysyłając wiadomość bezpośrednio na adres: bok@euronet.pl
Reklamacje dotyczące transakcji dokonanych kartami płatniczymi powinieneś złożyć w banku, który wystawił Twoją kartę. W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości związanych z obciążeniem rachunku, możesz również skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Euronet. Pomagamy bankom w odtwarzaniu rzeczywistego przebiegu transakcji, co umożliwia korygowanie ewentualnych przypadków niesłusznych obciążeń.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie: www.kontakt.euronet.pl lub wysyłając wiadomość bezpośrednio na adres: bok@euronet.pl.